Melleltávolításon átesett nők mutattak be szexi fehérneműket a New York-i divathéten

mellrák divatbemutató New York-i divathét masztektómia
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Soha ilyen még nem volt a divattörténelemben: az AnaOno fehérneműmárka kollekcióját 16 mellrákon átesett nő mutatta be. A cég kifejezetten olyan nőknek gyárt szexi és divatos melltartókat, akik melleltávolító műtéten (masztektómián) vagy mellrekonstrukciós beavatkozáson estek át. 

Valószínűleg a világ legbátrabb női vonultak végig a New York-i divathét egyik kifutóján, az AnaOno fehérneműmárka bemutatóján. A modellek között volt fiatal és idősebb is, szőke és barna, vékony és teltebb idomú. Egy közös volt bennük: mindannyian legyőzték a mellrákot, és most büszkén mutatták be megváltozott testüket, valamint az AnaOno szexi darabjait. Platformcipőben és fehérneműben vonultak fel mindannyian, többen bátran levették a melltartójukat is, hogy megmutassák, milyen is a mellük a műtétek után. A divatbemutató költségeit a Cancerland nevű, mellrákosokat segítő alapítvány kapja, ami Mira Sorvino színésznő nevéhez köthető – írja a DailyMail.

Az AnaOno divatmárka alapítója és tulajdonosa, Dana Donofree maga is mellráktúlélő, személyes tapasztalatai alapján alkotta meg a legkényelmesebb melltartókat sorstársainak.

/1702/Melle2017215103926





Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.