Naná, hogy ezt a trendet is Carrie Bradshaw viselte elsők között. A Los Angelesben forgatott részek egyikében viselte a Szex és New York sztárja a felemás cipőket.
A stylist
A Szex és New York stylistja Patricia Field volt. Neki köszönhetjük a híressé vált tütüt a főcímben, a Carrie nyakláncot, a Manolokat és persze a felemás cipőt is.A következő években, feltételezésünk szerint a celebek nem direkt felemásra gyártott cipőket hordtak, hanem két pár különböző színű cipőből állították össze a felemás összhatást. Így tett 2008-ban Joss Stone és 2010-ben Pixie Lott is. Végül a feltűnő és bohó stílusáról ismert Helena Bonham Carter vállalta be először a vörös szőnyegen, ráadásul nem is akárhol, hanem a 2011-es Golden Globe-gálán.
Az egykori Spice Girls-tag, Mel B 4 évvel később sportcipőből villantott felemás darabokat, és itt már nem is egyértelmű, hogy direkt lett így legyártva, vagy az exénekesnő kreativitása alkotta meg ezt a keverék outfitet.
A legrémesebb cipők, amiket valaha láttunk
A sztárok bizony gyakran esnek túlzásba. Nem is csoda, hiszen sokan keresik a feltűnést, és szeretnek egy kicsit különcök lenni. Ebből pedig néha borzalmas dolgok sülnek ki. Nézzük az elmúlt idők legdurvább celebcipőit.Naomie Harris és Amal Clooney a felemás trend egy ízlésesebb módját prezentálták, amikor nem arról van szó, hogy az egyik cipő ilyen, a másik olyan színű, hanem valamilyen módon mégis összekapcsolódnak a darabok.
A 2017-es tavaszi-nyári divathéten viszont újra megjelentek a felemás darabok, a Celine bemutatóján több modell is ilyen cipőben vonult a kifutón.
Ha már a kifutón ott van, akkor persze a fashionisták és a bloggerek is lecsapnak rá, azt viszont még kíváncsian várjuk, hogy ki lesz az, aki újfent bevállalja a vörös szőnyegen.
Cipőmánia az ókortól napjainkig
Manapság a nőiesség egyik meghatározó alapdarabja a szép cipő. De honnan indult a cipőmánia, és miért alakult ki ez a divathóbort? Ideje visszatekinteni 10 ezer évvel ezelőttre!Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.