Meglepő inspiráció
Egészen szürreális belegondolni, hogy egy közel száz éve alapított, világhírű divatcéget mi vesz rá arra, hogy éppen az IKEA-tól nyerjen inspirációt, mindenesetre ez utóbbi cég sokkal jobban jött ki a botrányból.
Míg a Balenciaga nevetségessé tette magát, addig az IKEA piros pontot kapott azért, ahogy kezelte a furcsa helyzetet. A lakberendezésre szakosodott cég egy ütős kis kampányt dobott össze, amiben elmagyarázzák, hogyan lehet megkülönböztetni az eredeti, 195 forintos IKEA zsákot a 600 ezer forintos Balenciaga táskától.
Bevásárlószatyrok
Furcsa, de nem ez az első eset, hogy a Balenciaga bevásárlószatyrokból inspirálódik. Online shopjukban még most is elérhetők ezek a kínai piacon is könnyen beszerezhető fazonok. A Balenciaga a kisebbet közel 500 ezer, a nagyobbat 600 ezer forintért árulja.
Mémek
Ekkora blamázs után még jó, hogy beindultak a mémgyárak: a kreatív internetezők megmutatták, mi mindenre jó még egy IKEA zsák, és Yeezyt (az Adidas és Kanye West együttműködéséből született cipő), magas szárú tornacipőt, manapság trendi bodyt, maszkot, különböző táskákat, sapkákat gyártottak belőle.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.