A 25 éves Cara Delevingne abban a megtiszteltetésben részesült, hogy ő lehetett a fiatalító krémeket reklámozó Dior Capture Youth kampány arca. Az embereknek azonban ez nem tetszett, és neheztelnek, amiért Carára esett a cég választása, hiszen a krémeket eleve 30 év felettiek kezdik el használni, a termékeket ráadásul az ennél jóval idősebb hölgyeknek szánták. Jogos a felháborodás, hogy nem egy 25 éves nővel kellene reklámozni ezeket a kozmetikumokat.
A Twitteren sorra jelentek meg az olyan kommentek, amelyek nem értenek egyet a Dior gondolkodásával:
"Csodás lehet ez a krém, hiszen ez a nő még 30-nak sem néz ki, nem hogy 50-nek."
"Ő még nálam is fiatalabb, és még nekem sincsenek ráncaim. Ez nagyon vicces."
"Miért nem választottak egy idősebb modellt?"
Sokan azonban Cara védelmére keltek, és megmagyarázták, hogy a Dior azt szeretné hangsúlyozni, hogy az ő termékeikkel akár idősebb korban is lehet olyan bőrünk, mint a fiatal szépségnek - írta meg a DailyMail.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.