Hódi Pamela egy bikinimárka arcaként közzétette egyik kedvenc képét a kampány során készült felvételekből. A rajongó között azonban nem aratott osztatlan sikert a fotó, sokak szerint túlságosan is szerkesztett a kép.
Lányok a magazinok és a kampány fotók a világ minden táján retusáltak. Lépjünk már ezen túl."
- írta az egyik kommentelő. Pami pedig felhívta mindenki figyelmét arra, hogy az oldalán rengetegszer mutatja meg arcát smink nélkül, és arányaiban sokkal kevesebb a retusált fotó a feltöltött felvételei között, így arról nincs szó, hogy ne mutatná meg, milyen is ő valójában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.