Nem csak játék, de remek ismeretterjesztő és készségfejlesztő is egyben
A Hol vagy, Kajla? multiplayer játékmódjával már nem csak egyszemélyes szórakozást nyújt. A többszereplős változatban sok játék közül lehet választani, ahol számít a gyorsaság, a megfigyelés alapossága és az emlékezőképesség, valamint fontos a megszerzett tudás is. Van például logikai kirakós, építő- vagy memóriajáték, de a nevezetesség torpedót és a körharcokat is érdemes kipróbálni. Ha kettőnél többen játszanának, akkor több fordulós tornákat is lebonyolíthatnak a játékosok.
A Hol vagy Kajla? applikáció legújabb fejlesztése Android és iOS operációs rendszeren, sőt webes applikáción keresztül is elérhető.
Ismerd meg Kajla programot!
A gyermekek már 2019 óta ismerik Kajlát, a vizsla kölyköt, akivel együtt fedezhetik fel hazánk csodáit. A Magyar Turisztikai Ügynökség kampányának célja, hogy a gyerekek megismerjék Magyarországot, és eközben minél több élményben legyen részük.
A tanév elején a közel 370 ezer alsó tagozatos diáknak átadták új Kajla program útlevelüket. Füzetükkel pecséteket, a Kajla program köröket bebarangolva karikákat gyűjthetnek, kedvezményeket kaphatnak.
A kampány egyik legsikeresebb kezdeményezése a díjmentes utazás biztosítása a nyári tanítási szünetek alatt. Idén elsőként már az őszi szünetben is ingyenesen utazhattak Kajla program útlevelükkel és diákigazolványukkal a gyerekek a MÁV-Start és a GYSEV vonatain, valamint a Volánbusz járatain.
Júliusban indult útnak a Kajla program karikák gyűjtése országszerte. Jelenleg húsz, jövőre pedig már negyven Kajla program kör bejárásakor szerezhetnek a gyerekek karikát. A kiosztott Kajla program karikák száma nyáron meghaladta a 10 ezret, mindössze két hónap alatt. Az őszi szünet pedig jóval felülmúlta a várakozásokat.
Szeptemberben zárult a Kajla program makett pályázat. A szervezők összesen 13 ezer makettet osztottak ki. A gyerekek pedig közel 2000 kreatív makett fotót készítettek, melyek megtekinthetők a pályázat oldalán.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.