Ki gondolná, hogy egy befőttesüvegbe zárt bélgáz ekkora értéket képviselhet? Stephanie Matto bebizonyította, hogy jó marketinggel tulajdonképpen bármit el lehet adni.
Matto a 90 Day Fiancében lett ismert, és karrierje azóta is felfelé ível: a valóságshow szereplő saját szellentését árulja, amivel egy hét alatt 50 ezer dollárt keresett - írja a Buzzfeed.
A nő egy lezárt befőttesüvegben kínálja a terméket, és felcimkézve küldi el az erre vágyóknak. Emellett minden vásárlót meglep egy személyes üzenettel, sőt, egy virágszirmot is tesz az üvegbe.
Egy üveg 1400 ausztrál dollárba - nagyjából 320.000 forintba - kerül.
Matto részletesen is beszámolt arról, hogyan készíti el a csomagokat, de legyen elég annyi, hogy sok babot eszik.
A nő bevallotta, úgy találta ki az eszement ötletet, hogy az utóbbi években több üzenetet kapott férfiaktól és nőktől egyaránt, akik meg akarták venni a melltartóját, a bugyiját, sőt, még a fürdővizét is.
Ő azonban valami egészen újat akart:
"Azt hiszem, megtaláltam a piaci rést, szórakoztató, vicces, és végre valami egészen más!"
- mondta.
Hangolódj a karácsonyra a Life.hu-val!
Szuper ünnepi receptekkel, mutatós, de egyszerűen elkészíthető dekorációkkal és ajándékötletekkel vár a Life.hu karácsonyi rovata. Készülődj velünk az év legszebb időszakára!Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.