Az új hűtők négy polcszinten 30 polcfolyóméterrel rendelkeznek, de akár ötszintesre is bővíthetők, így 37,5 polcfolyóméterre növelhető a kapacitásuk. Az innovatív, 45 fokban döntött polcok kényelmesebb bevásárlási élményt biztosítanak a vásárlóknak, és egyszerűsítik a termékek elhelyezését az árufeltöltők számára.
A hűtőkben egységesen digitális polccímkével váltja ki a papíralapú címkét az ALDI. Ezzel a környezetbarát megoldással nem csupán papírt és nyomtatási költséget, hanem értékes munkaidőt is megtakarít a vállalat, és a vásárlási élményt is javítja.
Átalakuló boltbelső, több frisshús- és fagyasztott termék
Az ALDI megtartja üzleteiben az eddigi hűtőládák egy részét, így a korábbinál is több fagyasztott termék – a nyári időszakban például még gazdagabb fagylaltkínálat – lesz kapható. Az új álló hűtőknek köszönhetően 20%-kal nagyobb lesz az ALDI-nál egész évben kapható frisshús-kínálat, továbbá 15 egyéb termékkel – zsírokkal, szalonnákkal – bővül a szortiment, a nyári grillszezonban pedig kétszer annyi grilltermék lesz elérhető, mint korábban. A modern hűtők beépítésével felszabaduló alapterületnek köszönhetően a papír- és vegyiáruk a jövőben egy helyen lesznek megtalálhatók, így változik az áruházak belső elrendezése, áttekinthetőbb lesz a kínálat.
Az ALDI már több mint egy éve teszteli új frisshús-prezentációs megoldását, amit több üzleténél is bevezetett. Az utóbbi időszakban megnyitott áruházai is az új, modern hűtőkkel vannak felszerelve. A jövőben minden újonnan nyíló ALDI-egységbe az új hűtőket építik be, a meglévő üzletek átalakítása pedig várhatóan 15 hónapot vesz igénybe. Az új üzletbelső kialakítása éjjel történik, hogy a munkálatok ne zavarják a vásárlókat, akik reggel már a megújult környezetben kezdhetik a bevásárlást - írja a vállalat a közleményében.
„Az üzleteink húsrészlegét érintő beruházás teljes értéke megközelíti a 3 milliárd forintot, így vállalatunk 3 év alatt 13 milliárd forint értékben hajt végre a boltjait és logisztikai láncát érintő fejlesztést Magyarországon annak érdekében, hogy minél szélesebb, magyar termékekből álló kínálatot biztosítson a vásárlók számára. A 2021-ben átadott új hűtőházunknak is köszönhetően 2022-ben 7 milliárd forinttal nőtt a magyar húsipar számára adott megrendelésünk. A mostani boltmodernizáció is a magyar beszállítók termékeinek fog még több teret adni" – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója a beruházás kapcsán.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.