Egy brit kutatás szerint az emberek félnek kérdezni az étteremben, ezért inkább a telefonjukon néznek utána az összetevőknek, mielőtt rendelnek. Úgy érzik, ostobának és tájékozatlannak vélik őket, és ez tulajdonképpen rá is nyomja a bélyegét az étteremélményükre.
Az éttermi menüknek el kell csábítania, meg kell győznie a vendéget, nem elijesztenie. Hajlamosak olyan zöldségeket vagy összetevőket felsorolni, amelyekről még soha, senki nem hallott, de az emberek nem szeretik, ha kérdéseket kell feltenniük arról, hogy mik azok, mert ettől hülyének érzik magukat. Az éttermeknek nem szabadna megalázniuk a vendéget, akkor sem, ha ezt nyilvánvalóan nem szándékosan teszik
A lap ellenvéleményeket is közöl, vannak, akik úgy vélik, jó dolog, ha egy étterem is lehetőséget ad a tanulásra és az információszerzésre, így a gasztronómiai ismereteink is bővülhetnek.
Akik ezt képviselik, általában szívesen elegyednek szóba a pincérrel.
Az étterem lehetőséget teremt a vendég és a személyzet számára, hogy kommunikáljanak egymással. Ezeket a pillanatokat arra használom, hogy cseveghessek az összetevőkről, technikákról és a konyha kreatív folyamatairól. Arra biztatnám a vendlgeket, hogy mindig próbáljanak több információt kérni, így egyre jobban kiismerik magukat a legkülönfélébb étlapokon is
Ha valaki elakad, kérje a pincér segítségét. Egészen biztos, hogy nem harapják le a vendég fejét
Ez is érdekelhet:
Borravaló kisokos: kinek, hol és mennyit illik adni
Világrekord: 1 nap alatt 18 Michelin-csillagos étteremben evett egy New York-i férfi
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.