A 18 éves brit lány nagyon örült, amikor felkérték címlaplánynak, azonban volt egy kérése: azt szerette volna, ha retusálás nélkül, önmaga valójában tündökölhet a Glamour címlapján.
"Sokkal szívesebben vagyok természetes retusálás és filterek nélkül, így megmutatva a valódi szépségemet."
- mondta Ellie.
A Down-szindrómás szépségre akkor figyelt fel a világ, amikor ő lett a Gucci L'Obscur sminktermékének arca, fotóját pedig a Gucci Beauty legtöbbet lájkolt képe.
A Glamour címlaplánya azt szeretné, hogy a márkák adjanak esélyt a látható vagy nem látható fogyatékkal élő modelleknek is. A lányról korábban azt mondták az orvosok, hogy sosem lesz képes önálló életet élni, de erre alaposan rácáfolt. Ellie olyan reklámokban szerepelt, mint a Vodafone, vagy a Nike, és ez még csak a kezdet -írja a Daily Mail.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.