Bár Heidi és Leni rendkívül szexin mozog a kamera előtt és lerí róluk, hogy fantasztikusan érzik magukat a bőrükben, az internet népe nem tudta hova tenni a látványt. A fehérneműmárka instagramos bejegyzése alatt csak úgy sorakoznak a döbbent kommentek, melyek azt taglalják, hogy ezt a koncepciót még egyszer végig kellett volna gondolniuk a kreátoroknak, mielőtt a gyakorlatba is átültetik.
„Az egyik legszörnyűbb hirdetés, amit valaha láttam." / „Több szempontból is bizarr." / „Nem szégyelli magát? A lánya még csak 18 éves, de már nyerészkedni akar rajta úgy, hogy fehérneműben a kamerák elé rángatja" – hangzottak a csalódott hozzászólások.
Ugyan sokan nem értettek egyet a gyártó cég különös ötletével, szép számmal akadtak, akik szerint ezzel a reklámmal semmi gond nincs, és agyondicsérték a 49 évesen is bombaformában tündöklő Heidit, illetve Lenit is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.