Hajdú Péter nem szeretne a jövőben a tévében műsort vezetni, úgy gondolja, hogy a jövőjét kizárólag az online platformokon tudja elképzelni. Hajdú műsora, a Frizbi nagyon népszerű a YouTube-on is, a Retro Rádióban pedig azt is elárulta Bochkor Gáboréknak, hogy mennyi bevétele származik ebből.
"Van egy irodám Törökbálinton, ahol van egy stúdió, amit berendeztünk. Megegyeztünk a LifeTV-vel, és a díszletet onnan hoztuk el, beépítettük, bevilágítottuk, kamerákkal felszereltük, tehát ez egy klasszikus televíziós stúdió tulajdonképpen. Operatőröm is van, sminkesem is van, de fodrászunk mondjuk nincs.
Itt egy dolog van, elkészíted a műsort, feltöltöd a YouTube-ra, a platform pedig fizet. (...) Megnéztünk egy listát, amin a legnagyobb YouTuberek szerepelnek, és a TOP3 biztosan megkeres éves szinten több száz millió forintot. Ezt a Google fizeti. A márciusi bevételünk nekünk 1 millió forint volt... Ez automatikusan érkezik minden hónap 22-én.
Az összes feltöltött tartalom után, amit abban a hónapban megnéztek, ezek után kapunk pénzt. De ez a mi esetünkben nem elég, ezért van két nagyobb támogatónk is. (...) Ők ketten kifizetik a teljes forgatási költséget nekünk, de a profitom, az a Google-től jön" - árulta el a műsorvezető.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.