A kávéteszt során Innes elviszi a jelöltet a cég egyik konyhájába, ahol italt választanak maguknak. Az irodába visszatérve megbeszélik a tudnivalókat, majd Innes megfigyeli, hogy az interjú végén a jelentkező visszaviszi-e az üres poharat vagy csészét a konyhába.
Innes szerint ez a teszt a jelentkező hozzáállását tükrözi, és a „mosd ki a kávéscsészét" koncepciójára épül. Azok, akik nem teljesítik az elvárásokat, feketelistára kerülnek a cégnél. A főnök véleménye szerint a munkahelyi kultúra kulcsfontosságú, és a taktikája bevált, hiszen az irodai konyha mindig rendben van.
Az elvárt hozzáállás azonban nemcsak a csészék mosogatásáról szól, hanem a konyhák tisztaságára és ápoltságára is kiterjed. Innes elmondása szerint a teszt lényege, hogy a jelentkezők valóban beilleszkedjenek a Xero munkahelyi kultúrájába és a szükséges feladatokat is teljesítsék – írja a szeretlekmagyarorszag.hu.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.