Az "Újra 18" névre keresztelt gél a reklám szerint hüvelyszűkítő és -megújító hatásokkal rendelkezik. A reklámban egy indiai nő felkiált: "Úgy érzem magam, mint egy szűz" - majd odamegy férje elé, és finoman közli, hogy most igen szűzies hangulatban van, és a férj ezt örömmel fogadja. Majd az egész család előtt táncot lejtenek, persze közben hallható Madonna híres száma is. Végül eltűnnek a hálószoba irányában, és elhangzik a reklámban, hogy bárki így érezheti magát a gél segítségével.
A reklám persze nem kevés visszahangot váltott ki - a női aktivisták szerint a legnagyobb baj az, hogy ezt a gélt használva a nők elfelejtik, hogy tulajdonképpen nagyon vigyázni kell a testre és az erényre. A termék gyártója szerint azonban a hirdetés teljesen rendben van, és számtalan fertőzést és vizelettartási problémát meg lehet előzni a kencével.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.