A kampányt szervezők egyik fő motivációja, hogy a feleket minőségi fejlesztések által hozzák közelebb egymáshoz. A cél, hogy a magyar lakosság tisztában legyen azzal, mi folyik egy patikában – hiszen nem csak a színes dobozok odaadása zajlik.
Egyre nagyobb társadalmi réteg igényli az orvosi ellátást, ebben a gyógyszertáraknak stratégiai szerepük van. Fontos, hogy a beteg szakembertől kapjon gyógyszert, hiszen egy felmérés szerint a magyarok többet költenek ellenőrizetlen gyógyszeres terápiákra, mint orvosi vényköteles gyógyszerekre. A két oldal teljes „egyesítése” és megértése az elégedettséget befolyásoló tényezők ismerete nélkül nem lehetséges.
Ha van kedvenc zenekara, akkor lehet kedvenc patikája is.
A magyarok egészségkultúrája fejlődhet!
A kampányban minden magyar, jelenleg aktív patika részt vehet; 2016. május 10-től anonim módon mindenki szavazhat kedvenc patikájára interneten vagy a gyógyszertárakban megtalálható szórólapok segítségével. A kampányban részt vevő patikák sikerességük érdekében népszerűsítési eszközöket is igénybe vehetnek.
A részt vevő patikák a lehető legnagyobb ismertség elérése érdekében saját népszerűsítési kampányokat folytathatnak, személyes megkeresések és közösségi lehetőség felhasználásával egyaránt.
„Amerikában a harmadik legtöbbször előforduló haláleset a gyógyszerek nem megfelelő használatára vezethető vissza. Persze ez magyarázható az ország liberális hozzáállásával is” – mondta Dr. Samu Antal, a Magángyógyszerészek Országos Szövetsége alelnöke.
Támogatott tartalom
A gyógyszerész több mint egy fiókhúzogató
A Magángyógyszerészek Országos Szövetségének koordinálásával a Magyar Gyógyszerésztudományi Társaság és a Magyar Gyógyszerészi Kamara 2016-ban hatodik alkalommal meghirdette az Év gyógyszerésze pályázatot is.Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.