A cég a magyar honlapján, illetve a közösségi oldalakon még a járvány első hulláma alatt úgy reklámozta termékeit, hogy azok védelmet nyújtanak a külöböző vírusokkal, baktériumokkal és fertőzésekkel szemben.
Az eljárás feltárta, hogy a termékek nem rendelkeztek semmilyen antibakteriális vagy antimikrobás hatással. Egyszerűen csak vizet tartalmaztak. A termékek címkéiről hiányoztak az összetevők, hatóanyagok, gyártó és forgalmazó elérhetőségi adatai, biztonsági információk és a tájékoztatás. Ha ez még nem lenne elég, a cég félretájékoztatta a fogyasztókat is az ingyenes kiszállítással kapcsolatban.
A GVH a pénzbírság kiszabásakor több mindent figyelembe vett, többek közt azt is, hogy a cég sérülékeny fogyasztói kört érintett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.