Németországban olyan mértékben nőnek az élelmiszerárak, hogy a Lidl trükközni volt kénytelen legújabb szórólapja elkészítése során. A boltlánc nemes egyszerűséggel kihagyta akciós termékeinek árát az újságból, helyette az "akció" szót, egy százalékjelet, valamint a "napi aktuális ár" feliratot helyezték el a zöldségek és gyümölcsök mellett.
A döntés oka, hogy a szórólapok hetekkel az akció meghirdetése előtt kerülnek a nyomdába. Az orosz-ukrán háború, valamint a megnövekedett energiaárak okozta kedvezőtlen gazdasági helyzet miatt sem a Lidl, sem az Aldi nem tudja megjósolni, mikor kényszerül ármódosításra Németországban – írja a G7.
A német sajtóhoz eljuttatott hivatalos közlemények szerint a legnagyobb probléma a friss élelmiszerek (zöldség, gyümölcs, hús és péksütemény) árával van, ezek esetében nagy a bizonytalanság.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.