A tragédia nyilvánosságra kerülését követő estén a csatorna az Összezárva Hajdú Péterrel azon részének ismétlését vetítette, melyben a műsorvezető a néhai Berkivel beszélget.
„A Berki Krisztián emlékét felidéző epizódot óriási nézői érdeklődés övezte, olyannyira, hogy az adás a LifeTV számos főmüsoridős nézettségi rekordját is megdöntötte. A csatorna a kereskedelmileg fontos célcsoportokban minden idők legmagasabb közönségarányait érte el az említett időszakban, valamint a műsor adásideje alatt az összes kiemelt nézői célcsoportban a TOP5 legnépszerűbb csatorna között szerepelt a több mint 110 magyar nyelvű tv-csatorna közül.
A teljes lakosság körében 3,3%-os közönségaránnyal a 3. legnépszerűbb csatornának bizonyult, csak a TV2 és az RTL Klub tudta megelőzni. A kereskedelmileg fontos 18-59-es célcsoportban 4%-os, a 18-49-es célcsoportban pedig 4,3%-os közönségarányt ért el, a 18-29-es korosztály körében pedig átlépte az 5%-os határt, 5,1%-os eredménnyel."
– állt a LifeTV sajtóközleményében.
Hajdú Péter műsorvezető, a MédiaVivantis Zrt. vezérigazgatója azt is elárulta, hogy egykori jóbarátja saját nézettségi rekordját is megdöntötte: a beszélgetőshow epizódjai közül az övét nézték meg legtöbben, s ezt az eredményt most sikerült túlszárnyalnia.
Emlékszem, amikor az első sugárzással elértük a 3%os álomhatárt, felhívtam, hogy gratuláljak neki. Igazi berkis választ adott: „Miért, főni, mire számítottál? A Berki mindig nézettségi rekordot dönt." Igaza volt. Nyugodjék békében!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.