A Nielsen piackutató méréseiből kiderült, hogy a gála nézettsége 6,4 százalékkal haladta meg az előző évi 40,4 milliót és lett a Jóbarátok című sorozat ugyancsak 2004-es fináléja óta a legnézettebb szórakoztatóipari esemény – tudósít az MTI.
A viccesnek, néhol azonban unalmasnak minősített show, amelynek Ellen DeGeneres televíziós személyiség és komika volt a házigazdája, ugyanannyi nézőt vonzott a fiatalabb korosztályokban, mint tavaly, amikor a szókimondóbb Seth MacFarlane vezette a műsort.
A 2014-es ceremónia annak ellenére is a legnézettebb volt az elmúlt tíz évben, hogy a legjobb film kategória jelöltjei között csak egy igazi kasszasiker, a Gravitáció szerepelt.
Az idei show a közösségi hálón is felbolydulást keltett, az Ellen DeGeneres által összetrombitált sztárokról Bradley Cooper által készített selfie a Twitter mikroblogon megdöntötte a legtöbbször megosztott bejegyzés rekordját azzal, hogy a képet pillanatok alatt két millióan továbbították. A Twitter szerint világszerte az Oscarral kapcsolatos 14,7 millió üzenetet küldtek, míg a Nielsen alapján a közösségi háló egészének a díjátadóhoz kapcsolódó aktivitása 75 százalékkal nőtt a tavalyihoz képest.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.