Fura hírt olvastunk a Blikkben. A napilap úgy véli, hogy ízléstelen a halott színésznő arcát ábrázoló dobozokban árulni a Csala Varázs néven forgalmazott teakeveréket. A gyártó Mecsek-Drog Kft. pedig arról beszél, hogy ezentúl nyilván a színésznő portréja nélkül kerül a boltokba a tea, egyszerűen arról van szó, hogy egyes üzletekben még maradhatott a régi dobozokból.
"A tea szavatossági ideje 18 hónap, ezen belül árulható, ha egy-egy üzletben maradt a régi csomagolásból, az még csakugyan kint lehet a polcon. Hogy az interneten mikor cserélik le a fotókat, azt nem tudom. Egyébként végig tartottuk a kapcsolatot a művésznővel, akivel szerződésünk volt, aminek részleteiről nem beszélhetek. A halála után úgy döntött a vezetőség, hogy új csomagolásban forgalmazzuk tovább a teát, a név megmarad, de a művésznő arca már nem szerepel az dobozokon" - tájékoztatta a cég munkatársa a napilapot.
Így lett reklámarc Csala Zsuzsa
A színésznő 2007-ben mindenkit megdöbbentett azzal, mekkora változáson ment át, hogy rövid idő alatt több mint húsz kilót adott le. Akkor azt nyilatkozta, hogy a fogyás titka egy teakeverék, amely később meg is jelent a színésznő mosolygós arcképével a drogériák és gyógyszertárak polcain. Csala akkor önként adta arcát a teához, bár később némiképp nyomasztotta, hogy színházi szerepei helyett mindenki a nagy fogyással van elfoglalva.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.