Hatalmas siker lett a magyar mesélő ágynemű

Kevesebb mint két nap alatt el is érte a kitűzött 16 ezer fontos célját a Kickstarteren indított Bedtime Bedding. Egy amerikai kutatás szerint a szülők mindössze 13 százaléka mesél a hét minden napján gyermekeinek elalvás előtt, erre próbál megoldást nyújtani a magyar startup.
Így segít a Hófehérke és a hét törpe
„Nincs rá időm!" „A gyerek sokkal jobban élvezi a mesefilmeket!" „A mesélés már úgyis kiment a divatból!" Neked is ismerősek ezek a kifogások? Egy brit felmérés szerint az ottani szülők egy részének még csak mesekönyve sincs otthon, és csak a gyerekek 7 százalékának mesélnek minden este rendszeresen. Ti milyen gyakran szoktatok mesét olvasni a gyereknek?A Bedtime Beddig egy altató szett ágyneművel, pizsamával, plüssállatokkal és a lényeggel, egy mobilalkalmazással.
Az ágynemű teljesen interaktívra lett tervezve, hogy a plüssállatokkal játszhasson rajtuk a gyermek, a mobilalkalmazás pedig számos mesevariációt tartalmaz, hogy a szülőknek ne kelljen minden este maguktól új történetet kitalálni -olvasható az Origón, ahol bővebben írnak a magyar csúcstalálmányról.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.