A kutatás eredményeként kiderült, annyi irányból kapjuk a szexuális üzeneteket a média minden területéről, hogy az ilyen jellegű reklámok egyre kevésbé hatnak a tévénézőkre, túlzottan beleolvadnak a közegbe.
Manapság a reklámkészítők túl biztosak a dolgukban, és azt hiszik, szexszel bármit el lehet adni. Brad Bushman, a kutatás egyik szervezője szerint azonban, mivel túl sokat koncentrálnak a nézők a tévében, moziban látott szexre, a reklámokra kevés figyelem jut.
Összességében kiderült, a szexuális tartalmú reklámoknak inkább negatív hatásai vannak, de nem befolyásolja, hogy eladhatóbbak lesznek-e a termékek. Az mindenesetre bebizonyosodott, hogy ha egy szexet bemutató tévéműsor szünetében szexualizált reklámot mutatnak be, jobban emlékeznek rá a nézők később.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.