Kasza Tibi már a Crystal idején is látta, hogy kulcsfontosságú a marketing a teltházas koncertekhez. Ezt a mai napig szem előtt tartja, és főleg facebookos rajongói oldalának kezelésére fektet nagy hangsúlyt. "A napokban csatlakozott hozzám egy kisebb kreatív csapat, akik segítik ebben. Úgy gondolom, hogy az egyedi tartalmakon múlik a Facebookon az elérés, nem pedig azon, hogy mennyit költünk rá" – magyarázta a tévés-énekes az Origónak a Fiatal Vállalkozó Hete című rendezvényen. Tibi amúgy jelenleg közel félmillió követővel büszkélkedhet a közösségi oldalon.
"Napi 10-12 poszt kerül ki az oldalamra, és mivel nem lehet ilyen mennyiségű saját tartalmat gyártani, meg kell találni, hogy mivel tudok azonosulni, illetve fontos szempont, hogy a célközönségemnek is tetsszen. Ha ez a kettő teljesül, akkor széles rajongótáborra lehet szert tenni" - nyilatkozta.
Ördög Nóra már öt éve működteti saját vállalkozását, az Angels Armyt gyerekkori barátnőjével, Törköly Erikával közösen. A tévés arról mesélt, hogy rengetegszer volt szükség újratervezésre. Eleinte maguk akartak leülni beszélgetni mindenkivel, de rájöttek, hogy ez kivitelezhetetlen, ezért elkezdtek rendezvényeket szervezni. Úgy döntöttek, hogy minél több nőt hívnak össze, akik hasonló problémákkal küzdenek, illetve szakértőket vontak be, akik hitelesen szólnak hozzá az önmegvalósítás témaköréhez: ez lett az Angyalműhely. "Sokáig a nullszaldo környékén táncolt a vállalkozásunk és a mai napig nem lettünk belőle milliárdosok. Szóval üzleti szempontból nem beszélhetünk nagy sikerről, de évek óta működik a cég, és közben lett egy irodánk a Corvin-sétányon, és vannak alkalmazottak, akiket havonta kifizetünk” – mondta el Ördög Nóra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.