Mint kiderült, az egyiptomi gépnek "vissza kellett fordulnia, és kényszerleszállást kellett végrehajtania legalább háromszor a lezuhanás előtti napon" – jelentette a France 3 tévéállomás és a Le Parisien című lap a repülő adattovábbító rendszere (ACARS) által rögzített adatokra hivatkozva.
A tragédia előtt május 18-án és 19-én az egyiptomi gép összesen hat járaton repült Kairó, az eritreai Aszmara, Tunisz és Párizs között, és ebből három alkalommal a gép riasztórendszere még az indulás után műszaki hibát jelzett.
A mosdó és a fedélzet füstjelzői adtak le riasztást.
Minden visszafordulás után a gépet átvizsgálták, és mindent rendben találtak.
Mindez azért is érdekes, mert a legutóbbi információk szerint percekkel azelőtt, hogy a repülőgép eltűnt a földi radarokról, a pilótafülkéhez közeli mosdóban beindult a füstjelző.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.