Egy német sörmárka, a Bergedorfer Bier egy különleges kampányba kezdett. Több német modell segítségével próbálták ábrázolni, hogy mit tesz a férfiakkal a sör. Itt jön a csavar a sztoriban: a képeket úgy készítették el, mintha a pasik egy terhespocakot simogatnának. Persze többen fel is háborodtak a képek láttán, hiszen úgy gondolták, hogy a márka ezzel kicsúfolja a kismamákat.
Az aputestben a világon semmi (szexis) nincs és nem is volt
em telik el hónap anélkül, hogy fel ne ütné a fejét egy újabb trend, ami a természetes szépséget, önmagunk elfogadását és a photoshop-trükkök elítélését hirdeti. Olyan irányzatok ezek, melyek a valóságot éltetik, és azt sugallják, mindenki érezze jól magát a bőrében úgy, ahogy van. De vajon mi lesz a férfiak lelkével?Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.