A Viasat3 megvette a Supergirl nevű sorozatot, amit a tv marketingcsapata egy igencsak félreérthető szexista kampánnyal promózott.
A közösségi médiát elárasztották a #girlpower hashtaggel ellátott plakátok, amelyknek elég féreérthető üzenete volt. Sokan fel is háborodtak rajta.
A vádakra és a felháborodott üzenetekre a csatorna sajtóközleményben így reagált:
"Sajnálattal tapasztaltuk, hogy a VIASAT3 szarkasztikusnak szánt, a közösségi médiában elhelyezett Supergirl hirdetései félreérthetők voltak. A több erős, független női karakterre építő sorozat megítélésünk szerint alapvetően ellentétes a szexizmussal, ezért a csatornának értelemszerűen nem állt szándékában ezen a vonalon hirdetni a sorozatot – mondta Lakinger József, regionális brandigazgató.
Mivel cégünk egyik alapvető értéke az egyenlő bánásmód elve, ebben az esetben is tudomásul vesszük, hogy a hirdetések iróniája – habár eredeti szándékaink szerint távol áll bármilyen, nőkkel szembeni hátrányos megkülönböztetéstől – esetlegesen téves, az eredeti szándékkal ellentétes megközelítésre ad lehetőséget, ezért ezeket ma reggel eltávolítottuk. A közösségi médiás posztok publikálásának folyamatát a mai naptól újragondoltuk."
Íme a szóban forgó műsor:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.