A Budapesti Gazdasági Egyetem marketingtanára nem mindennapi egyezséget kötött a diákjaival. A fiatalok nagyon szeretnék megúszni a vizsgázást, mire a tanáruk egy kihívás elé állította őket: Készítsenek ezzel kapcsolatosan egy Facebook posztot, és tegyék közzé az oldalukon. 25 ezer lájk esetén 10 percre elhagyják a vizsgatermet, 50 ezer lájk után pedig egyszerűen nem kell megírniuk a vizsgát.
Az idő és az emberek támogatása nekik kedvezett, egy óra alatt több, mint 1700 kedvelést gyűjtöttek össze, és mostanra már az áhitott 50 ezer is meglett. Ám mindeközben a kommentelők hideg-meleg véleményekkel árasztják el a posztot. Van aki szerint az iskola hírnevét rontja a kezdeményezés, melynek következtében nem fogják komolyan venni a diákokat. "Érdekes. Főiskolások ilyet kérnek. Hát azért vagy fősulin, hogy tanuljál, nem azért, hgy csaljál. Csalni, lógni, puskázni általánosban, középsuliban szokás. Nem egyetemeken és főiskolákon."
Mások pedig kreatívnak gondolják a nem mindennapi kezdeményezést, és megvédik a hallgatókat a rosszalló hozzászólásoktól. "A sok színvonalas hozzászóló nem igazán fogja fel hogy EZ maga a marketing...."
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.