Először egy illető egy másolt üzlettel akart forgalmat generálni saját cégének, most pedig lekapcsolták a gázt a Vámház körúti boltban...
"Átlagos napnak indult, aztán egyszer csak megjelent egy ember az üzletben, aki a gázművektől jött, hogy lekapcsolja a gázt. Kérdeztem tőle, hogy tud-e mondani egy számlaszámot , ami alapján be tudjuk azonosítani, hogy tényleg jogosan jár-e el. Mondta, hogy nem, ő egy alvállalkozó, őt a szolgáltató küldte, őt csak az érdekli, hogy lekapcsolja a fűtést és kész. Mondtam is neki: ehhez aztán gyomor kell uram. Még aznap megtaláltuk az egy darab fizetési felszólítást, amit úgy kaptunk meg, hogy pénteken lett volna egyedül lehetőségünk befizetni, mert hétvégére esett a határideje. A szerelő azt mondta, beszéljek a szolgáltatóval, a szolgáltató azt mondta, beszéljek a szerelővel... Senki nem tudott segíteni, elzárták a gázt, és azt a tanácsot adták, hogy még most szaladjak be a számlával és intézzem el ezt az ügyet személyesen, mert akkor lehet, hogy 24 órán belül visszakapcsolják. Egyből rohantam az ügyfélszolgálatra, ahol több mint három órán keresztül várattak, majd közölték, hogy nem tudok ott fizetni. Ehhez még hozzájön az is, hogy a cégek esetében a visszakapcsolás alacsonyabb prioritású, a lakások vannak előnyben, így senki sem tudja, hogy mikor is lesz újra fűtésünk és mikor lesznek újra biztonságban az antik tárgyaink, mert azoknak sem mindegy, milyen hőmérsékletben vannak" - mesélte mérgesen Sandy a Borsnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.