Február 1-től sok minden változni fog Schobert Norbiék életében, ugyanis teljesen új arculatot kap az Update márka, Norbi pedig lekerül a csomagolásokról, és egy kicsit háttérbe vonul. Mint kiderült, a project sikeres megvalósításában Geszti Péter segít a többgyermekes édesapának:
"Egy éve már közösen dolgozunk Geszti Péterrel, és február 1-jétől teljesen megújul az egész Update márka. Rengeteg munkánk volt ebben, és minden szempontból nagy változás lesz, hiszen a termékek csomagolása, a márka arculata és a neve is megváltozik. A Norbi név eltűnik majd és csak Update marad" - mesélte Norbi.
Azt is elárulta, hogy 15 évvel ezelőtt, mikor megálmodta az Update világát, még szükség volt Norbi nevére és arcára ahhoz, hogy felkeltse az emberek figyelmét, érdeklődését. De szerencsére mára már olyan szépen kinőtte magát a márka, hogy nélküle is működni fog. Azt is megtudtuk, hogy hatalmas robbanásra készülnek Gesztivel, aki csak olyan munkákhoz adja a nevét, amelyekben látja a kihívást, a kreativitást és a presztízsét is erősíti:
"Óriási internetes és televíziós kampányunk lesz, februártól nem tud majd az ember olyan helyre kapcsolni, ahol nem a megújult Update lesz majd" - írta meg a Bors.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.