Nincsenek válaszok a veronai tragédiára
![](https://cdn.life.hu/2023/12/r3e5CNrS2wd9FKocnoNY7sa67t12Y5aOLsd8peJyP8o/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzY0MzY3MjhiNzA2MTQ2MjNhODkzYmU0NGJhNWU2Y2Rk.jpg)
A Szinyei Merse Pál Gimnázium 17 diákjának és tanárának halálával járó olaszországi baleset ügyében párhuzamosan indult nyomozás Olaszországban és Magyarországon, az NNI január 22-én halálos tömegszerencsétlenséget okozó, foglalkozás körében elkövetett gondatlan veszélyeztetés vétségének gyanúja miatt indított vizsgálatot ismeretlen tettes ellen. Az olasz rendőrség tavaly március 31-én vádemelési javaslattal zárta le saját nyomozását, a Hír TV-vel az olasz ügyészség azt közölte: két hónapon belül vádat emelnek az ügyben - írta a lap.
A franciaországi síelésből hazatérő diákokat, tanárokat és hozzátartozókat szállító busz 2017. január 20-án, nem sokkal éjfél után az észak-olaszországi sztrádán letért az útról, majd szemből, fékezés nélkül egy felüljáró tartópillérének rohant. Az ütközés után a jármű kigyulladt, akik benne rekedtek, halálra égtek vagy súlyos égési sérüléseket szenvedtek, amelyekbe többen a kórházban haltak bele.
A baleset kapcsán már számos olyan információ látott napvilágot, amelyek felvetik a busztársaság felelősségét - írta a Magyar Nemzet, emlékeztetve például arra: a kiszivárgott jegyzőkönyv szerint a Setra típusú buszba engedély nélkül építettek be öt pótszéket, valamint - szintén engedély nélkül - pót-üzemanyagtartályokat. Szakértők szerint az egyik, a busz közepén elhelyezett 370 literes póttartály az ütközés során megsérült és berobbant, halálos tűzcsapdává változtatva a járművet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.