Némó nyomában (2003)
Hogy animációs mesefilmekben is fel lehet dolgozni súlyos témákat, arra jó példa a Bambi és az Oroszlánkirály klasszikusai a maguk szülőhalálos jeleneteivel, és bizony a Némó nyomában sem indul vidámabban. Aztán persze a küldetés, aminek során egy bohóchal apukának meg kell találnia, és haza kell hoznia a kisfiát egy városi akváriumból, már mesés, kalandos és vidám, a kötelező boldog véggel.
Légcsavar (2005)
Ha eltűnik az ember gyermeke, annál csak egy ijesztőbb helyzet van: ha abban sem lehet biztos, hogy ott volt. Jodie Foster ilyen helyzetbe keveredik ebben a feszült thrillerben, amely nagyrészt egy repülőút alatt játszódik, és a fedélzetről eltűnt kislányáról mindenki azt állítja: fel se szállt a gépre.
Silent Hill - A halott város (2006)
A horrorfilmesek sem hagyhatták ki a ziccert, amit egy ennyire erős érzelmeket kiváltani képes téma jelent. A címbeli Silent Hill egy kisváros neve, amelyről mindig rémálmaiból ébredve beszél egy házaspár örökbefogadott kislánya. Az anya elviszi oda, hogy szembenézhessen a félelmeivel, de a lány eltűnik, és félnivalóból csak sokkal több lesz.
Elcserélt életek (2008)
Megtörtént esetből forgatta Clint Eastwood ezt a megrendítő filmet Angelina Jolie főszereplésével. Az 1920-as évek végén egy kisfiú eltűnt otthonról, majd hónapokkal később a rendőrség megtalálta — csak épp az anya azt állította, nem az ő fiát hozták haza. Senki nem hitt neki, de ő nem adta fel a küzdelmet.
Holdfény királyság (2012)
Wes Anderson színpompásan játékos filmje a másik oldalt mutatja meg hangsúlyosabban: azoknak a gyerekeknek a kalandjait, akik megszöknek otthonról, és akiket mindenki keres. Ebben a filmben ez egy szigeten történik, és bájos-felszabadító gyerekszerelem lesz belőle.
Fogságban (2013)
Mit tehet egy apa, ha az utcáról eltűnt a kislánya és annak barátnője, és az is elég valószínű, hogy ki tette a környékről, csak épp bizonyíték nincs ellene? A filmben Hugh Jackman a kezébe veszi az önbíráskodás veszélyes fegyverét, de nehéz lenne elítélnünk érte.
Szeretet nélkül (2017)
A kortárs európai mozi egyik legkiemelkedőbb egyénisége, az orosz Andrej Zvjagincev új filmjében a címben foglalt szavak jellemzik leginkább egy válófélben lévő házaspár egymáshoz, és vadóc kisfiukhoz fűződő viszonyát is. Megtudva, hogy igazán egyik szülője sem akarja őt, a fiú megszökik — a keresése közben pedig súlyos kérdésekkel kell szembesülnie a filmbeli szereplőknek és a nézőknek egyaránt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.