"Az én érzékeny pontom a jakuzává tetovált miskolci csődör, ByeAlex – egész nap az új slágerét dúdolgatom. A Széllel szemben című dal klasszis teljesítmény" - írta Facebook-bejegyzésében Puzsér Róbert, aki többek között Vágó Istvánról is elmondta már a véleményét.
ByeAlex munkájában például azt is kifogásolhatónak találja, hogy elindult a Nagyszínpad nevű produkcióban, ahol olyan zenekarok, énekesek versenyezhetnek a hazai fesztiválok nagyszínpados koncertlehetőségeiért, akik még ismeretlenek a magyar közönség előtt.
"ByeAlex persze nem volna ByeAlex, ha nem ragadná meg a lehetőséget, hogy áttaposson kevésbé kivételezett pályatársain, akiknek a dalait nem játsszák a rádiók, akik nem kapnak milliókat, hogy klipeket forgassanak, akiket nem promotál orrba-szájba az RTL Klub. ByeAlex arra hivatkozik, hogy formációja, a ByeAlex és a Slepp egy még ismeretlen zenekar, ezért neki igenis joga van velük erről az ugródeszkáról a még nagyobb hírnév felé rugaszkodni. Egyrészt: miféle név ez? ByeAlex és a Slepp?! Miért nem mindjárt ByeAlex és a Csürhe? Miért nem ByeAlex és a Csicskák" - fejtegeti Puzsér.
"Mi lett abból a kölyökből, aki pár éve még a filozófiai végzettségével meg Friedrich Nietzschével menőzött, miközben négy égtáj felé harsogta, hogy mennyire irtózik a bulvártól? Mi lett abból a kölyökből, akinek a kedvese farkasok közt nevelkedett, táncolt a délibábbal, a kócos haját meg reggelente szelek fonták?" - teszi fel ezek után a kérdést a hazai hírességek legnagyobb kritikusa, majd néhány sorral lejjebb falánk kultúrbűnözőnek nevezi ByeAlexet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.