Vírus (1995)
Azt a címbeli, félelmetes vírust, amivel a Dustin Hoffman vezette tudóscsapat száll szembe a történetben, az eboláról mintázták, amely a ma ismert egyik leghalálosabb és leggyorsabban pusztító kórokozó. A filmben egy majomharapás révén kerül át Amerikába, ahol villámsebesen terjedne, ha nem állnák útját karanténnal, gyakran embertelennek tűnő döntések meghozatalára is kényszerülve.
Az ember gyermeke (2006)
A járvány, ami Alfonso Cuarón nagyszerű filmjében az emberiséget sújtja, nem más, mint a terméketlenség. Hosszú évek óta nem születik egyetlen gyermek sem, ez pedig alaposan felforgatja a világot. Ezért válik hihetetlenül fontossá, és kerül veszélybe aztán az az egyetlen nő, akinek a méhe mégis csodát rejt.
Vakság (2008)
José Saramago portugál író Nobel-díjas regényéből készült ez a film, mely egyetlen vesztegzár alá helyezett város történetén keresztül mutatja be, miként tudnak az emberekből előtörni a legzsigeribb ösztönök, ha felborul a társadalom. Ennek oka egy olyan kór, amitől szinte mindenki elveszti a látását, a kevés kivétel pedig dönthet: hátrahagyja a szeretteit, vagy velük marad egy embertelen világban?
Fekete halál (2010)
A történelem legsúlyosabb és arányaiban legtöbb áldozatot követelő járványait a pestis okozta, amivel a korabeli emberiség még nem is igazán tudta felvenni a harcot a megfelelő tudományos és orvosi ismeretek nélkül. Így aztán sok esetben a babonák és hiedelmek vezették inkább a tetteiket, mint ebben a misztikus kalandfilmben is, melyben későbbi Trónok harca-színészek segítségével járhatunk utána, mi lehet a titka az egyetlen fertőzésmentes falunak?
Fertőzés (2011)
A koronavírus sok tekintetben nagyon hasonló ahhoz a kórokozóhoz, mint ami a Fertőzésben szerepel, szerencsére egy fontos dolog kivételével, nem annyira halálos. Steven Soderbergh filmje azért is került elő többször az utóbbi hetekben, mert ezt tartják egy potenciális világjárvány egyik leghitelesebb mozgóképes bemutatásának akár azt tekintve, miként terjedhet el a modern világban egy ilyen fertőzés, akár azt, hogy miként tud vele szembenézni az emberiség.
Hétköznapi pár (2011)
A Hétköznapi pár nem katasztrófafilm, hanem szerelmi történet. Egy kutatóorvos (Eva Green) és egy séf (Ewan McGregor) kapcsolatát mutatja be egy olyan jövőben, ahol egy titokzatos járvány miatt fokozatosan megszűnnek az emberek érzékei (szaglás, ízlelés, hallás, tapintás), nem kis káoszt okozva ezzel. Az érzékek megszűnése pedig nem csak a társadalomban, de egy szerelemben is mindent felforgat.
120 dobbanás percenként (2017)
Néhány évtizede a gyorsan terjedő AIDS megjelenése sokkolta az emberiséget, már amikor az illetékesek végre hajlandóak voltak szembenézni a tényekkel. Ennek a megrendítő erejű francia filmnek a hősei a kilencvenes évek elején küzdenek aktivistaként a közvélemény felrázásáért az AIDS kapcsán. Közülük sokan azért, mert maguk is személyesen érintettek az ügyben, hogy mennyire, azt is bemutatja a film, és ettől lesz igazán szomorú, mégis felemelő élmény.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.