Az egymillióba került festménnyel azonban sok kommentelő távolról sem volt elégedett: például szerintük a kép nem is hasonlít Bogira - sőt, volt, aki úgy vélte, inkább a festőnőre emlékeztet -, a kezei befejetlenek, a lábai aránytalanok.
Csősz Bogi azonban nem az a fajta nő, aki egy ilyen negatív áradat mellett szó nélkül elmegy.
Sokat gondolkodtam azon, hogy miért vált ki emberekből egy művészeti alkotás ennyi indulatot, ítéletet és kritikát. Az @artistboglarkanagy rólam készült festménye számomra nem egy öncélú alkotást jelent, ahol a saját értékeimet vagy hiányosságaimat szeretném piedesztálra állítani, hanem egy művész produktivitásának, eltökéltségének, művészetének, elhivatottságának, saját hangjának a gyümölcsét. A szabad művészi alkotás szépségét, azt ami az elmét és a lelket emeli és gazdagítja. Egyben pedig a passzív, alkotói tevékenység nélküli emberi lét teljes mértékű elutasítását. Ha egy élő festőművész mellett teszem le a voksomat, főleg akkor, ha az magyar, az számomra egy misszió, mert a művészeket az életük alatt kell patronálni, támogatni, gyűjteni, hiszen ez a megélhetési forrásuk, és nem csak most ebben a nehéz időszakban, hanem azon kívül is. A festmények ára pedig, amiért a mai kortárs magyar festőművészek dolgoznak, sajnos elenyésző amellett, amit a nemzetközi porondon kaphatnának egy-egy alkotásért. Nekem ezt jelenti a kortárs magyar művészek munkáiból rendelni és vásárolni
Közben pedig Nagy Boglárka, a festőnő is megszólalt a képpel kapcsolatos kritikák miatt. Ő elsősorban azt emelte ki, hogy nem volt elég ideje befejezni:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.