Sokszor halljuk, hogy a sikerhez nem mindig tehetség és pénz szükséges, hanem egy jó adag szerencse is. Nincs ez másként a Reebok esetében sem, de kezdjük a legelején. A cég 1895-ben az angliai Boltonban jött létre. Joe Foster nevéhez fűződik az alapítás, aki az apja üzletében dolgozott. Ebben a kis boltban született meg a futócipő ötlete. A vállalat neve sem Rebook volt, hanem J.W. Foster and Sons.
A Reebok elnevezés 1958-ban született meg, és az alapító két unokájához kapcsolódik. Joe és Jeff Foster alapította meg a különös nevű céget. Azért különös, mert a Reebok szó, egy afrikai antilopfajtáról (grey rhebok) kapta a nevét. 1979-ig semmi különös nem történt, majd ebben az évben jött a jószerencse a család és a vállalat életébe. Ugyanis egy Paul Fireman nevű üzletember látott potenciált a Reebok termékekben és elkezdte azokat Amerikában népszerűsíteni. Az 1980-as években a Reebok elő is rukkolt egy futócipővel, ami nagy népszerűségre tett szert már az első pillanatoktól kezdve. Ezekben az években kezdett el a Reebok atlétákat, sportolókat is leszerződtetni a reklámkampányaikhoz.
2005 nagy változást hozott a Reebok életében, hiszen felvásárolta az Adidas, de leányvállaltként továbbra is fenntartják a jogokat a saját márkanevük alatt.
A Reebok törekvései között mindig is szerepelt, hogy minél több nő aktívan sportoljon, de az is a motiválta őket, hogy olyan cipőket alkossanak meg, amelyeket a nők alkalmi, hétköznapi megjelenését fokozza. Az első, kifejezetten nők számára tervezett sportcipőt, 1982-ben dobták piacra „The Freestyle” néven. A Reebok tervei és elképzelései megvalósultak, hiszen több millió cipőt értékesített még ebben az évben és még napjainkig is ez a Reebok leginkább keresett cipője, legalábbis a nők körében.
A Reebok messzi földön híres a reklámkampányairól. Olyan híres sportolók nevei fűződnek a nevéhez, mint Shaquille O’ Neal, vagy Peyton Manning.
A legendásan rosszfiú rapper, Jay-Z is a Reebok egyik híres reklámarca volt. A Reebok azzal is beírta magát a történelembe, hogy egyetlen a világon, aki elsőként készített egy zenész által aláírt cipőket. Jay-Z-vel nem fogtak mellé, mivel a zenész stílusa, zenei munkássága és a ruhái mind-mind vásárlására ösztönözte az embereket és odáig voltak a Reebok ötletéért.
Egy 2017-es kutatás arra kereste a választ, hogy melyik cipőmárkát kedvelik a legjobban a magánemberek és a sportolók. Mondanom sem kell, a Reebok is számtalan elismerést bezsebelt, így ott lehetett a toplistán. A Reebok cipő modelleket világszerte ismerik és elismerik nem csak a kényelme miatt, hanem azért, mert a Reebok törekszik arra, hogy minden évben új modellekkel rukkoljon elő és minden évszakra terveznek lábbeleiket.
Minden évszaknak megvannak a színei és évről – évre változnak ugyan a trendek, de egyes színek soha nem mennek ki a divatból. Ilyen szín, a fehér. A Reebok is minden évben piacra dob olyan cipőket, amelyek letisztult fehér színben kerülnek az üzletek polcaira.
A fehér színt, nemre való tekintet nélkül bárki viselheti. Ez a szín tökéletesen kihangsúlyozza a nőiességet és tökéletesen beleillik a férfi ruhatárba. A Reebok fehér színű modellje, a COMPLETE CLEAN tökéletes választás a kellemes tavaszi napokon. Az ekológikus bőrből készült cipőt az egyszerű dizájn jellemzi. Többek között, a klasszikus fűzőrendszerének köszönhetően stílusos megjelenést kölcsönöz bármelyik nőnek.
A lágy, kellemes színek és a színek kavalkádja is dominál tavasszal. A rózsaszín is egy örök klasszikus, amit a nők nagyon kedvelnek. A Reebok is gondolt a nőkre, amikor megalkotta a Reebok GLIDE sportcipőt. A cipőt a könnyed stílus jellemzi. A természetes bőrből, irhából készült cipő egész napra biztosítja a kényelmet.
A szürke megannyi árnyalata is trendi ezen a tavaszon. Mi sem bizonyítja jobban, mint a Reebok CL JOGGER sportcipője. A szürkére azt szokták mondani, hogy unalmas. Erről a cipőről ezt nem lehet elmondani, ráadásul az anyaga – ekológikus bőr – miatt sem illethetjük ezt a cipőt ilyen jelzővel.
Ha valami izgalmasra vágyunk, bújjunk bele a Reebok REWIND RUN bordó cipőjébe vagy a Reebok ROYAL DASHONIC cipőbe. Ez utóbbit nem csak tavasszal, hanem egész évben hordhatjuk. A színes cipők nem csak kényelmesek, de akár még érzelmileg is feltöltenek, csak rájuk kell pillantanunk, amikor viseljük azokat.
A Reebok TECHQUE T LX egy kortalan, hagyományos cipő, mégis egy divatos vonalat képvisel. Az egyik legkedveltebb tavaszi darab lehet, hiszen viselhető farmerral, dzsekivel, rövidnadrággal és még szoknyával is. A kényelmes cipő kifinomult és letisztult megjelenése mindenképpen illik a tavaszhoz, a megújulás évszakához.
A cipőket megvásárolhatod a CCC üzleteiben és a webshopjában: https://ccc.eu/hu/reebok. A CCC, a világ 29 országában jelen van. 2019 végén összesen 1242 üzlettel büszkélkedhettek. A CCC webáruházban egyszerű a vásárlás, hiszen beállíthatjuk a kategóriákat – ár, márka, szín és anyag – és így valóban könnyen és gördülékenyen megy a vásárlás.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.