A tavasz legérdekesebb Reebok cipő modelljei – ebben fogunk járni!

Forrás: freepik -
PR cikk
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Az egyik legnagyobb sporteszköz gyártó cég, a Reebok. Termékeik között megtalálhatók a sportruházatok, a futó - és szabadidő cipők. Az egyik legkeresettebb márka a világon a Reebok, amelyet nem mindig így hívtak. A Reebok cipő világszerte elismert, férfiak és nők is egyaránt kedvelik.

Forrás: freepik

A kezdetek és a véletlen, ami elindította a céget a siker útján

Sokszor halljuk, hogy a sikerhez nem mindig tehetség és pénz szükséges, hanem egy jó adag szerencse is. Nincs ez másként a Reebok esetében sem, de kezdjük a legelején. A cég 1895-ben az angliai Boltonban jött létre. Joe Foster nevéhez fűződik az alapítás, aki az apja üzletében dolgozott. Ebben a kis boltban született meg a futócipő ötlete. A vállalat neve sem Rebook volt, hanem J.W. Foster and Sons.

A Reebok elnevezés 1958-ban született meg, és az alapító két unokájához kapcsolódik. Joe és Jeff Foster alapította meg a különös nevű céget. Azért különös, mert a Reebok szó, egy afrikai antilopfajtáról (grey rhebok) kapta a nevét. 1979-ig semmi különös nem történt, majd ebben az évben jött a jószerencse a család és a vállalat életébe. Ugyanis egy Paul Fireman nevű üzletember látott potenciált a Reebok termékekben és elkezdte azokat Amerikában népszerűsíteni. Az 1980-as években a Reebok elő is rukkolt egy futócipővel, ami nagy népszerűségre tett szert már az első pillanatoktól kezdve. Ezekben az években kezdett el a Reebok atlétákat, sportolókat is leszerződtetni a reklámkampányaikhoz.

2005 nagy változást hozott a Reebok életében, hiszen felvásárolta az Adidas, de leányvállaltként továbbra is fenntartják a jogokat a saját márkanevük alatt.

A Reebok, a sport és a nők

A Reebok törekvései között mindig is szerepelt, hogy minél több nő aktívan sportoljon, de az is a motiválta őket, hogy olyan cipőket alkossanak meg, amelyeket a nők alkalmi, hétköznapi megjelenését fokozza. Az első, kifejezetten nők számára tervezett sportcipőt, 1982-ben dobták piacra „The Freestyle” néven. A Reebok tervei és elképzelései megvalósultak, hiszen több millió cipőt értékesített még ebben az évben és még napjainkig is ez a Reebok leginkább keresett cipője, legalábbis a nők körében.

Reklámkampányok sportolókkal és rosszfiú hírességekkel

A Reebok messzi földön híres a reklámkampányairól. Olyan híres sportolók nevei fűződnek a nevéhez, mint Shaquille O’ Neal, vagy Peyton Manning.

A legendásan rosszfiú rapper, Jay-Z is a Reebok egyik híres reklámarca volt. A Reebok azzal is beírta magát a történelembe, hogy egyetlen a világon, aki elsőként készített egy zenész által aláírt cipőket. Jay-Z-vel nem fogtak mellé, mivel a zenész stílusa, zenei munkássága és a ruhái mind-mind vásárlására ösztönözte az embereket és odáig voltak a Reebok ötletéért.

Forrás: freepik

Profi sportolók és szakértők véleménye

Egy 2017-es kutatás arra kereste a választ, hogy melyik cipőmárkát kedvelik a legjobban a magánemberek és a sportolók. Mondanom sem kell, a Reebok is számtalan elismerést bezsebelt, így ott lehetett a toplistán. A Reebok cipő modelleket világszerte ismerik és elismerik nem csak a kényelme miatt, hanem azért, mert a Reebok törekszik arra, hogy minden évben új modellekkel rukkoljon elő és minden évszakra terveznek lábbeleiket.

Tavaszi cipőtrendek és a Reebok

Minden évszaknak megvannak a színei és évről – évre változnak ugyan a trendek, de egyes színek soha nem mennek ki a divatból. Ilyen szín, a fehér. A Reebok is minden évben piacra dob olyan cipőket, amelyek letisztult fehér színben kerülnek az üzletek polcaira.

A fehér színt, nemre való tekintet nélkül bárki viselheti. Ez a szín tökéletesen kihangsúlyozza a nőiességet és tökéletesen beleillik a férfi ruhatárba. A Reebok fehér színű modellje, a COMPLETE CLEAN tökéletes választás a kellemes tavaszi napokon. Az ekológikus bőrből készült cipőt az egyszerű dizájn jellemzi. Többek között, a klasszikus fűzőrendszerének köszönhetően stílusos megjelenést kölcsönöz bármelyik nőnek.

A lágy, kellemes színek és a színek kavalkádja is dominál tavasszal. A rózsaszín is egy örök klasszikus, amit a nők nagyon kedvelnek. A Reebok is gondolt a nőkre, amikor megalkotta a Reebok GLIDE sportcipőt. A cipőt a könnyed stílus jellemzi. A természetes bőrből, irhából készült cipő egész napra biztosítja a kényelmet.

A szürke megannyi árnyalata is trendi ezen a tavaszon. Mi sem bizonyítja jobban, mint a Reebok CL JOGGER sportcipője. A szürkére azt szokták mondani, hogy unalmas. Erről a cipőről ezt nem lehet elmondani, ráadásul az anyaga – ekológikus bőr – miatt sem illethetjük ezt a cipőt ilyen jelzővel.

Ha valami izgalmasra vágyunk, bújjunk bele a Reebok REWIND RUN bordó cipőjébe vagy a Reebok ROYAL DASHONIC cipőbe. Ez utóbbit nem csak tavasszal, hanem egész évben hordhatjuk. A színes cipők nem csak kényelmesek, de akár még érzelmileg is feltöltenek, csak rájuk kell pillantanunk, amikor viseljük azokat.

A Reebok TECHQUE T LX egy kortalan, hagyományos cipő, mégis egy divatos vonalat képvisel. Az egyik legkedveltebb tavaszi darab lehet, hiszen viselhető farmerral, dzsekivel, rövidnadrággal és még szoknyával is. A kényelmes cipő kifinomult és letisztult megjelenése mindenképpen illik a tavaszhoz, a megújulás évszakához.

A cipőket megvásárolhatod a CCC üzleteiben és a webshopjában: https://ccc.eu/hu/reebok. A CCC, a világ 29 országában jelen van. 2019 végén összesen 1242 üzlettel büszkélkedhettek. A CCC webáruházban egyszerű a vásárlás, hiszen beállíthatjuk a kategóriákat – ár, márka, szín és anyag – és így valóban könnyen és gördülékenyen megy a vásárlás.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.