Jelentős változásokat vezet be az irányelveiben a Facebook, aminek a cége ma már Meta néven fut. Instagramon, Facebookon és Messengeren január 19-től bizonyos hirdetési módok tiltottak lesznek. Az Axios beszámolója szerint a cégek a jövőben nem tudják majd megcélozni a hirdetések célközönségeit etnikai hovatartozás, szexuális orientáció, vallási és politikai nézetek alapján.
A változás nem csak a hirdetők, de a felhasználók szempontjából is fontos, ugyanis a gyakorlatban ez azt jelenti, hogy nem fogunk hirdetéseket kapni csupán azért, mert egy bizonyos felekezethez, vagy párthoz tartozunk. Egyes egészségügy hirdetéscélzó kulcsszavak is tiltólistára kerülnek, mint például a tüdőrák vagy a kemoterápia -írja a Bors.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.