Egy meglehetősen dühös nő hívta a 911-et egy ohiói KFC étteremből. Amikor a diszpécser megkérdezte, hogy mi a vészhelyzet, a nő egészen meglepő válasszal szolgált:
"Csak négy darab csirkét kaptam, akarom a csirkémet!" - vázolta fel a problémát az elégedetlen vásárló, aki szerint négy helyett nyolc darab csirke járt volna neki. Miután a diszpécser felvilágosította a nőt, hogy a problémás éttermi rendelések nem tartoznak a rendőrség hatáskörébe, a dühös vevő addig erősködött, amíg mégis megjelent egy rendőr a helyszínen - bár csak annyi időre, amíg elmondta a vásárlónak, hogy nem tud segíteni neki.
A helyi rendőrség vezetője, Scott Meyer ezután arra kérte az embereket, hogy mielőtt tárcsázzák a segélyhívót, gondolják át, valóban vészhelyzet van-e, hiszen az ilyen hívások csak hátráltatják a rendőrség munkáját - írja a Newsweek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.