A brit reklámfelügyelet mellett a Twitteren is jelentették páran a cég posztjait, de a közösségi oldal szerint nem történt szabálysértés, nem kellett eltávolítaniuk a hirdetést - írja a CNN.
A brit reklámhatóság is úgy véli, a plakátok nem szexuális tartalmúak, de mivel "explicit meztelenségként" is értelmezhető, úgy döntöttek, nem alkalmasak hirdetésre.
„Hiszünk abban, hogy a női mellek, legyenek bármilyen méretűek vagy alakúak, megérdemlik a tartást és a komfortot. Az új sportmelltartóink ezért 43 különböző stílusban érkeznek, hogy mindenki megtalálja magának a számára megfelelőt" – írták a képmontázshoz, később pedig arról beszéltek, hogy a sokféleséget szerették volna megmutatni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.