"Mi a kocsi egyik végében ültünk. Észrevettük, hogy már 6-7 perce Kelenföld felé kellene tartanunk, de még mindig a peron mellett áll a szerelvény. Nem volt tájékoztatás, nem értesített minket a kalauz sem. 20 perc várakozás után a kocsiban lekapcsolt a lámpa, majd a szellőztető berendezés" - mondta el Ferenc a Blikknek. Hozzátette, 40 perc után már tapintható volt a feszültség, és a MÁV-applikáción jelezték, hogy egy óra késéssel indul a vonat, de az utasokat senki nem tájékoztatta.
A vonat 60 perc után is csak métereket tett előre, a kocsikban egyre nagyobb lett a meleg.
"A légzés nehéz volt, nagyon meleg lett. Hozzám még juthatott a kinti levegőből, mivel közvetlenül az ajtók mellett ültem. A többi utas viszont tudta, hogy baj lesz, ezért elkezdtek utat keresni egy szomszédos kocsiba, de nem tudták kinyitni az ajtókat. Voltak gyerekek is a kocsiban, akik megijedtek és elkezdtek sírni. Egy férfi elkezdte lehúzni a vésznyitó kalapácsot, majd kitörte az ablakot, hogy levegő jusson a kocsiba" - emlékezett vissza a férfi és elmondta, hogy később kinyitották az ajtókat: ő és a barátja például a sínek mellett gyalogoltak vissza.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.