A Fellini-díjas színésznő, a titokzatos, magánéletét makacsul és következetesen védő egykori tanyasi kislány, a Fellini-műből, Mészáros Márta rendezésében színpadra állított Cabiria éjszakái című darabban játssza el egy prostituált szerepét. Ám Mészáros Márta kezei között (vagy szemei előtt) előtt megformált ő már nagyon sok alakot.
Volt pokoli házasságból menekülő édesanya mellett, menekülő, éles eszű gyermek, az abortusz rémével küzdő várandós anya, magyar emigráns, de szövőgyári munkásnő is. A Fellini-díjat a Napló-trilógia (Napló gyermekeimnek, Napló szerelmeimnek, Napló apámnak, anyámnak) harmadik darabjáért kapta. Ám személyesen nem volt módja átvenni a híres írótól a méltán megérdemelt elismerést (Viareggiói filmfesztivál 1990.).
Magánélete csendesen alakul. Sokszor küzd anyagi problémákkal, hosszú évekig egyedül nevelte egy szem fiát, aki nem mellesleg a karate területén ért el sikereket. Zsuzsa - bár felvették a főiskolára -, soha nem szerzett színészi diplomát, és ennek egyedüli oka az volt, hogy egyszerűen nem akarta az oktatás idejére (sem) másra bízni kisfiát. Soha nem vált "celebbé", bár tehetsége révén örökké reflektorfényben állhatna. Mégis, akár évek is eltelhetnek úgy, hogy nem kopogtat a média az ajtaján. Él, neveli a fiát, dolgozik (volt pincérnő és házfelügyelő is), aztán egyszer csak jön egy telefon, hogy meghallgatásra várják, és ahogy más színész a színpadra lép minden este, olyan természetességgel veszi fel a színészet fonalát, és hétköznapi életét hátrahagyva ölti fel zseniális módon a szerepet. Igazi ösztönös színész, őstehetség, aki nem is akar rágódni a szerepeken. Egy interjúban azt nyilatkozta: ő nem rendező, ő "csak" játszik. Meggyőző erővel, bármit, amit kérnek tőle.
Világhírű rendezőnket, Mészáros Mártát kérdeztük az új darab okán Zsuzsáról (hisz ki ismerhetné jobban, mint az a rendező, aki szakmai élete során újra és újra bízott-bízik Zsuzsa átütő tehetségében), hogyan került végre Zsuzsa színpadra. Márta csak annyit mondott: "Most volt itt az ideje."
Zsuzsa a darabban együtt játszik Árpa Attilával, Kecskés Karinával, de játszott ő már együtt Nastassja Kinskivel is (Amerikai rapszódia), ahogy Eszenyi Enikő mellett is feltűnt az Utolsó jelentés Annáról című, szintén Mészáros Márta rendezésében készült magyar-román filmdrámában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.