A bulvárlap azt írja, hogy Geszti Péter cége az óvatos becslések szerint is körülbelül 25 millió forintot tehet zsebre a munkáért, amely nagyon megosztja az embereket - az viszont biztos, hogy mindenki beszél róla. "A fű zöld, az ég kék, az élet szép" szöveggel készített kampányt a lehető legalacsonyabb költségvetéssel kellett megvalósítaniuk, viszont az ötletnek kreatívnak kellett lenni - árulta el a reklámszakember a bulvárlapnak.
"Közhelynek számító alapigazságokat raktunk ki, amelynek pont az egyszerűsége és a pimaszsága volt az ereje. Az emberek elkezdtek gondolkodni, telefirkálták a plakátokat, aztán otthon elkezdték gyártani a hasonló típusú dolgokat" - mondta. Az, hogy végül pontosan mennyit is kapott Geszti Péter és cége a munkáért, nem tudni, mivel szerinte nem az a lényeg, hogy ki mennyit kap egy munkáért, hanem hogy az mennyire sikeres. A becslések szerint egy ilyen kampány kreatív része körülbelül 30 millió forintot tesz ki, amelynek a fele - vagy egy kicsit több - a kreatív igazgatót illeti - spekulál a lap. Ehhez még hozzájön a mentori gázsi, amely egy évadra körülbelül 10 millió forint.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.