A csatorna belső vizsgálatot indított, és a Médiahatóság is vizsgálja az Éden Hotel nagy port kavart jelenetét.
A Vodafone Magyarország is tiltakozik az Éden Hotel április 24-i adásában látható jelenetek, illetve a csatorna történtekhez való hozzáállása ellen. A cég sajtóközleményben foglalt állást, és közölte: felfüggesztették a hirdetéseket, amelyeket a TV2-re terveztek.
A belső vizsgálatból kiderült, sem a gyártó cég, sem a TV2 kollégái nem jártak el kellő érzékenységgel, mikor a jelenetet látták és értékelték, nem tartják erkölcsileg problémásnak.
A TV2 képernyőjére kerülő adások technikai és tartalmi ellenőrzése, valamint átvétele már a csatorna kreatív osztályának hatásköre és felelőssége. A vizsgálat megállapította, hogy e terület munkatársai jelen esetben szintén nem megfelelő körültekintéssel jártak el, amikor adásba szerkesztették és így képernyőre engedték a kérdéses jelenetet tartalmazó epizódot. A terület vezetőjét és a tartalom átvételéért felelős szerkesztőjét a mai napon a TV2 vezetősége írásbeli figyelmeztetésben részesítette. -olvasható a csatorna sajtóközleményében.
Mostantól még szigorúbban ellenőrzik a műsorokat adásba kerülés előtt, hogy ilyen tartalom ne kerülhessen képernyőkre.
A TV2 kijelenti, hogy kész műsorpolitikájának felülbírálására, és mérlegeli, hogy a jövőben indít-e hasonló jellegű valóság show-t. A csatorna hibáját is elismeri, elnézést kér érte.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.