Kínos! Nem mondott igazat saját márkájának termékeiről Károly herceg?
![](https://cdn.life.hu/2023/12/OY7kStcijv5exIaay35TC779-uU8aoM9edTrsOrAM1A/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2Q0ZjUwN2U2ZDE1ODQyMjY5OTJhNjQyNGM0MmQ1NWJh.jpg)
Bort iszik, vizet prédikál? Az egész brit sajtó Károly herceget támadja legutóbbi kijelentése miatt, amelyben arra figyelmezteti honfitársait, vásároljanak brit élelmiszereket, amikor csak lehetséges – miközben nemrég kiderült, hogy herceg saját márkájához, a Duchy Organichez legalább 32 fajta zöldséget és gyümölcsöt importál külföldről.
Károly herceg szerint, aki híresen szeret kertészkedni, azért lenne fontos előnyben részesíteni a helyi termékeket, mert ezzel a britek hozzájárulnak a vidéki közösségek védelméhez, amely jelenleg súlyos veszélyben van, az élelmiszerbiztonsághoz, a környezetvédelemhez és a jóléthez. Károly herceg 1990-ben alapította a Duchy Organics márkáját, amely többek között a Waitrose nevű brit hipermarkettel áll partnerkapcsolatban. A Clarence House hangsúlyozta: a termékbeszerzés a szupermarket felelőssége.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.