Reeves szerint nagyon oda kell figyelni, mikor és mit kezdenek a színészek "arcával", amire élő példaként azt a Bruce Willisszel készült reklámot hozta fel, melynek orosz verziójához a sztárnak meg sem kellett jelennie, mesterséges intelligencia ugyanis létrehozta a digitális ikertestvérét, s mintha csak a valódi Bruce Willis lenne szerepelt egy reklámban.
Akkor a Die Hard filmek sztárjának ügyvédje azt nyilatkozta, hogy Willis kizárólagos, szerződéses tulajdonosa a képmásának, melyet csak ahhoz a bizonyos reklámhoz használhattak fel. Ám Keanu Reeves szerint kár lenne elbagatellizlni a jelenséget és a deepfake teschnológiát.
„Azok az emberek, akik eddig fizettek a művészetedért, most már, ha ez lehetséges, inkább nem fizetnének neked, aktívan keresik a módját, hogy megkerüljék a színészeket, mert szerintük a művészekkel nem könnyű" – mondta a színész Hollywood Reporternek arra célozva, hogy az új technológiák segítségével nincs szükség színészi jelenlétre ahhoz, hogy a mozisztárok megjelenjenek a filmvásznon. Ebben személyes tapasztalata is van:
„Nem bánom, ha a szerkesztés közben kivesznek egy pislogást a szerkesztés, de a sznészi játkot nem szabadna meghamisítani" – mondta, hogy amikor egy esetben egy könnycseppet tettek az arcára azt gondolta: „Hú, nekem nem is kellene itt lennem."
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.