Keresztes Orsi volt Magyarország első szupermodellje, karrierje az ‘50-es években indult. Nemcsak a kifutókon, hanem számos kiadványban, magazinokban, plakátokon is szerepelt, ami abban az időben rendkívül nagy dolog volt egy modell számára. Orsit a '60-as években már igazi sztárként tartották számon. Gyakran szerepelt az "Ez a divat" címlapján és Rotschild Klára bemutatóinak is állandó résztvevője volt. Tehetsége és különleges szépsége révén nemcsak a hazai, hanem a nemzetközi színtéren is sikereket ért el. Dolgozott Rómában és Párizsban, Nina Ricci modellje is volt. Orsinak két lánya született, Balonyi Krisztina és Kyra, akik a ‘70-es évek keresett modelljei lettek.
Pataki Ági az érettségi után tolmácsként kezdett dolgozni, majd német–spanyol idegenvezetői vizsgát tett. Modellkarrierje egy véletlennek köszönhetően indult el, csoportot kísért Rotschild Klára szalonjába. A tulajdonosnak azonnal feltűnt Ági különleges szépsége, így onnantól kezdve az ő kifutóin szerepelt. Ezt követően lett a Fabulon kozmetikai márka reklámarca. Nemzetközi karrierje fokozatosan épült, olyan márkáknak dolgozott, mint a Pepsi, a Philip Morris vagy a L’Oréal. 20 éven keresztül dolgozott a modelliparban, majd üzletasszony lett. Harmadik férjével, Kovács Gábor producerrel alapított céget, és olyan népszerű filmeket juttattak sikerhez, mint az Üvegtigris, a Fehér tenyér vagy az Egy nap.
Mihalik Enikőt 15 éves korában fedezték fel egy bevásárlóközpontban, és még abban az évben, 2002-ben meg is nyerte az Elite Model Look Hungary versenyt, a nemzetközi megmérettetésen pedig negyedik lett. Nemzetközi terepen 2006. júliusában mutatkozott be, rögtön a Chanel kifutóján. Innentől pedig nem volt megállás, világmárkák keresték meg, szerepelt az i-D és a Vogue magazin címlapján. 2009-ben részt vett a Victoria’s Secret bemutatóján, 2010-ben pedig helyet kapott a Pirelli naptárban is. Ma is aktív, a legnagyobb kozmetikai és divatmárkákkal dolgozik együtt. Egy kislány édesanyja.
Palvin Barbit 2006-ban, 13 éves korában fedezték fel, amikor Budapest utcáin sétálgatott. Karrierje kezdetén több magazinban is szerepelt, 2010 februárjában pedig már a milánói divathét kifutóján debütált a Prada képviselőjeként, és a párizsi divathéten is részt vett. 2011-ben szerepelt az orosz és német Vogue-ban és a koreai Harper's Bazaarban. Olyan divatmárkák arca lett, mint a Stella McCartney for C&A, Chanel Beauty, Tommy Hilfiger vagy Cartier. Ő lett az első magyar modell, aki a L’Oreal Paris nagykövete lett. 2012-ben részt vehetett a Victoria’s Secret fehérneműcég divatbemutatóján, mely még nagyobb ismertséget, még több munkát hozott neki. 2019-ben első magyarként a Victoria's Secret angyala, azaz a márka hivatalos modellje lett. Barbara boldog házasságban él 2023. július 15-e óta Dylan Sprouse amerikai színésszel. Magyarországon házasodtak össze.
Axente Vanessát a nővére győzte meg arról, hogy keressen meg egy modellügynökséget, mert komoly sikereket érhetne el a szakmában. Igaza is lett, Vanessza 14 éven már Szingapúrban és Japánban is kapott munkát. Az európai piacra két évvel később tört be, 2017-ben ő nyitotta meg a 2012-es Prada show-t Milánóban. Modellkedett többek között a Givenchynak, Christian Diornak, a Nina Riccinek, a Louis Vuittonnak, a Versacének és a Guccinak is. Karrierje során nyolc Vogue kiadás címlapján szerepelt. Vanessát a TV2 hamarosan induló műsorában, a Next Topmodel Hungaryben láthatjuk, ő lesz a zsűri egyik tagja.
Sirokai Diána magyar plus-size modell nemzetközi szinten is elismerést szerzett azzal, hogy előtérbe helyezte a testpozitivitást és az önszeretet fontosságát. Angliában él, külföldön népszerűbb, mint hazánkban. Karrierje az elmúlt években vett igazán nagy lendületet a közösségi médiának köszönhetően. Fotóihoz pozitív üzeneteket is írt, az egyiket 2017-ben Kim Kardashian is lájkolta, ez pedig hatalmas sajtóvisszhangot kapott. Írt róla a Huffington Post és a Daily Mail is, befolyásos személyként emlegették, aki pozitív változást hozhat a divatiparba és a társadalom szépséghez való hozzáállásában. Diána számos nagy plus size márkával dolgozott már együtt, az Instagramon jelenleg 1,2 millió követője van.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.