Sussex hercegnéje márciusban jelentette be új üzleti vállalkozását, és kezdetben homályos részletekkel akarta felcsigázni az érdeklődést. Egy rejtélyes videóban, amit a sussexiek montecitói kastélyában forgattak, Meghan Markle volt látható, amint főz a konyhában, és ahogy sétál a családi házuk pazar kertjében. Nem sokkal később kiderültek a részletek is: Meghan a konyhai és háztartási cikkek mellett saját olajokat, vajakat, lekvárokat és befőtteket fog árulni, de lesznek nála illatszerek és lakberendezési tárgyak is.
A kezdeti nagy felhajtás után — Meghan két influenszer barátnője is ajánlotta oldalán az eperdzsemet — hamar lecsengett az érdeklődés a hercegné új márkája iránt, mivel nem árulta el, hogy mikor indul az American Riviera Orchard. Harry felesége most hatalmas PR-akcióra készül, hogy javítsa imázsát.
Tom Quinn királyi szakértő és író úgy véli, hogy Meghan teljesen összetört márkájának gyatra fogadtatása miatta, különösen azok után a kritikák után, amelyeket a lekvár kapott.
„Meghan sírva fakadt, amikor az új lekvárját sokan gúnyolták, és azt mondták, hogy drága és semmi különleges" - magyarázta. „Mostanra eljutott arra a pontra, hogy úgy gondolja, bármit csinál, azt igazságtalanul kritizálják. A férjéhez hasonlóan ő is úgy érzi, hogy az emberek pikkelnek rá — nem érti, miért nem csodálják a munkáját."
Meghan Markle most megpróbál új követőket nyerni a márka számára, számos beszélgetős műsorban és podcastban jelenik meg, valamint interjúkat ad "speciálisan kiválasztott" újságíróknak. A 42 éves hercegné kétségbeesetten igyekszik javítani megítélésén az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.