Tavaly újra felbukkant az interneten egy e-mail, amelyet Zuckerberg 2010-ben küldött az alkalmazottainak, és amelynek tárgya a következő volt: „Kérjük, mondjon fel”. 2010-ben a Meta társalapítója, az akkor 25 éves Zuckerberg még a sikereinek örült. A Time magazin éppen akkor választotta az év emberének, miközben a Forbes a világ legfiatalabb milliárdosát üdvözölte benne. A színfalak mögött azonban az üzletember állítólag megingott, miután kiderült, hogy a Facebook egyik munkatársa „elárulta” őt.
A levelezésben a Harvard Egyetemen végzett techguru arról írt, hogy mennyire megdöbbent, miután elolvasott egy cikket, amelyben azt állították, hogy a Facebook mobiltelefont épít és dob piacra.
„Sokan láttátok a TechCrunch hétvégi cikkét, amelyben azt állították, hogy mobiltelefont építünk. Nem építünk telefont, és a pénteki kérdés-felelet során hosszasan beszéltem arról, hogy valójában mit is csinálunk: olyan módszereket hozunk létre, amelyekkel minden telefon és alkalmazás szociálisabbá tehető” — írta Zuckerberg a kiszivárgott e-mailben.
A továbbiakban azt írta, hogy nagyon frusztrálja és romboló hatással volt rá, amikor kiderült, hogy egy belső forrás beszélt a TechCrunchnak, és hogy ez az ő olvasatában árulásnak minősül. Azt is elmagyarázza, miért.
„Az elmúlt néhány napban személyesen is sok időt kellett eltöltenem — ahogy sok más embernek is — azzal, hogy helyrehozzam a károkat, amelyeket ez a zűrzavar okozott. Még most is bizonytalan a helyzetünk a mobilszolgáltatások területén működő vállalatoknál, akiknek a partnereinknek kellene lenniük, mert most azt hiszik, hogy versenytársak vagyunk” — magyarázta az e-mailben Zuckerberg a Facebook munkatársainak, akiket meg is fenyegetett: ha nem mond fel azonnal, aki a szóbeszédnek alapot adott, maga fogja kideríteni, ki az, és aki azt gondolja, hogy helyénvaló belső információkat kiszivárogtatni, annak távoznia kell.
„Mi egy olyan vállalat vagyunk, amely a nyitottságot és az átláthatóságot támogatja, mind a nagyvilágban, mind itt a Facebookon” — közölte alkalmazottaival az egykori Facebook, ma már Meta tulajdonosa.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.