A visszavonult teniszezőnő augusztus 5-én, hétfőn az X-en (korábbi nevén Twitteren) hozta nyilvánosságra, hogy ő és családja nem kapott asztalt a párizsi The Peninsula Hotel egyik éttermében. Serena Williams a párizsi olimpia miatt tartózkodik családjával a francia fővárosban, ahol szeretett volna a szebb kilátás miatt a tetőteraszon étkezni a gyerekeivel, de a szerinte üres étteremben nem engedték fel a teraszra.
A négyszeres olimpiai aranyérmes teniszezőt annál is inkább bántja az eset, mert a gyerekeivel volt, miattuk szeretett volna egy szerinte jobb asztalt kapni a felajánlottnál.
Az étterem reagált a vádakra. Az első válaszukban ezt írták:
„Kedves Williams asszony, kérjük, fogadja legmélyebb elnézésünket a ma esti csalódásért. Sajnálatos módon tetőtéri bárunk valóban teljesen tele volt, és az egyetlen szabad asztal, amelyet Ön látott, a L'Oiseau Blanc nevű gourmet éttermünkhöz tartozott, ahol szintén teltház volt” - állt a cég első válaszában hétfőn.
Később egy második posztban folytatták a bocsánatkérést:
„Mindig is megtiszteltetés volt számunkra, hogy vendégül láthattuk Önt, és mindig is az lesz, amikor újra vendégül láthatjuk. The Peninsula Paris.”
A L'Oiseau Blanc egyik alkalmazottja, Maxime Mannevy a Variety-nek elmondta, hogy Williams „felismerhetetlenül” nézett ki, amikor egy másik nővel és egy babakocsival érkezett az étterembe.
„Amikor megérkezett, csak két asztal volt szabad, és azokat a szálloda vendégei foglalták le” - mondta Mannevy, aki azt is elmondta, hogy nem dolgozott, amikor Williams az étteremben volt, egy munkatársa beszélt a hírességgel.
„A kollégám nem ismerte fel, és emiatt szörnyen érzi magát, de azt mondta neki, amit bármelyik másik ügyfélnek is mondott volna, vagyis hogy várjon lent a bárban, amíg szabad lesz egy asztal. Ez egyáltalán nem volt személyes ügy” — mondta el az alkalmazott.
A párizsi Peninsula nyilatkozatot is kiadott:
„Válaszul Williams asszony tweetjére, akire a legnagyobb csodálattal és tisztelettel tekintünk, ahogyan minden nagyra becsült vendégünkre; csak megismételni tudjuk, hogy őszinte bocsánatot kérünk a ma esti helyzet megítélése miatt” — írta a szálloda.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.