fashion week reklámkampány stylist
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Idén tavasszal már egy alkalommal jól kiveséztük a legnagyobb divatházak kampányait abból a szempontból, hogy milyen szépségtippeket leshetünk el tőlük. Itt az ideje, hogy ne csak a profi sminkesektől, hanem a stylistoktól is tanuljunk. Ezek a fotók ugyanis a szezonra - és az adott divatházra - jellemző legerősebb trendet mutatják be. Ezek közül választottunk ki hármat.

Kemény és lágy

A Balenciaga kampányfotóján szinte felismerhetetlenre sminkelt és parókázott Gisele Bündchen pózol.

Balenciaga
Balenciaga

Arra senkit nem biztatunk, hogy hasonló, negatív változáson menjen keresztül. Érdekes megoldás viszont a súlyos, nehéz és a könnyű, lenge anyagokból készült darabok párosítása. Mindkét összeállítás középpontjában egy finom blúz szerepel, amelyhez merev zakót vagy még masszívabb mellényt és hangsúlyos karkötőt adtak a stylistok.


Blúz, táska: H&M; nadrág: Esprit; kabát: Stradivarius; szandál: Vagabond; Szemüveg: New Yorker

Összeütköztetett színek

Az idei szezon az egymással első hallásra össze nem illő, vad, hangsúlyos színeké. Az angolul color blockingnak nevezett trend szinte megköveteli, hogy az élénk lila és a narancssárga, a fukszia és a citromsárga, a sötétkék és a sötétzöld, vagy éppen a khaki és a türkiz essenek egymásnak.

Lanvin
Lanvin

Az eredmény mégsem valami szörnyű káprázat lesz, hanem az utóbbi évek egyik legizgalmasabb színtana, ahogy azt a Lanvin divatház egyik kampányfotóján is láttuk.


Ruha: Esprit; cipő, pénztárca: Stradivarius; nyaklánc: H&M

Mintaömlesztés és színes melltartó

Több évvel ezelőtti leckét ismételünk újra idén tavasszal. Carrie Bradshaw szülőanyjától, Patricia Field stylisttól valamikor a harmadik Szex és New York sorozatban tanultuk meg, hogy színes melltartót viselni szabad.

Kenzo
Kenzo

Főleg akkor, ha az elég feltűnő és nem feltétlenül megy a ruha színéhez. A Kenzo kampányában viszont nemcsak a színes melltartók kaptak főszerepet, hanem a mindent elborító minták is. Aki nem elég bátor, az csak óvatosan keverje a szezont a fazonnal, akinek viszont minden mindegy, essen neki bátran a kutyulásnak. A papagájeffekt elkerülése érdekében csak arra figyeljen, hogy a színek legyenek egymással harmóniában.


Blúz: Esprit; nadrág: Pull & Bear; melltartó: H&M; szandál: Montonelli; napszemüveg: Promod


Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.