Ma már dögös kiegészítőnek számít a nőknél a harisnya, és évről évre változik a trendje is. Igazán a XIX. században lett népszerű és mindennapi viselet a nők körében, mivel a szoknyák is egyre rövidültek, ám ekkor még harisnyakötővel rögzítették a fehérneműhöz.
A '20-as években a minták még nem igazán jelentek meg, inkább csak a gazdagabb nők körökben, a szegények télen fekete gyapjú harisnyát viseltek, nyáron pedig fehér pamutot. A ruhadarab népszerűsége évről évre egyre csak nőtt, a hölgyek már szinte nem is léptek ki enélkül az utcára. A harisnya tulajdonképpen akkor vált szexi kiegészítővé, amikor Marlene Dietrich megvillantotta a Kék angyal című német filmben, ahol egy táncosnőt alakított. Elképesztően mutatott benne a hosszú, karcsú lába. Innentől minden nő viselni akarta. Elkezdtek elterjedni a minták, és borzasztó trendinek számított a ruhadarab.
A harisnyanadrág először a középkorban bukkant fel, és a férfiak körében volt elterjedt ruhadarab. A XIV. században a gazdagságot jelképezte a selyemből készült harisnya, de gyakori volt a gyapjúból vagy angórából varrt változata is. VIII. Henrik angol király is igencsak kedvelte ezt a ruhadarabot, amikor Velencében és Milánóban megjelent benne, nagy feltűnést keltett. Az első harisnyakötő mester Londonban kezdett dolgozni 1564-ben, akkoriban krétával dörzsölték be az anyagot, hogy szép fényt kapjon.
Az idei szezonban is kiemelkedő helyen szerepel a harisnya, azon belül is az élénk piros darabok, amelyek viselésével elkerülhetetlen, hogy a formás lábak kapjanak minden figyelmet. Az elmúlt időszakban egyre több híresség - köztük Valentina Ferragni, Kylie Jenner, Anya Taylor-Joy és Elle Fanning tette le a voksát a tüzes ruhadarab mellett.
A profik tippje, hogy egy élénk piros harisnya viselésekor érdemes sötétebb színeket viselni felül, hogy a pirossal merész kontrasztot teremtsen. A fényes darabok kihangsúlyozzák viselőjük lábát, és színpompát kölcsönöznek az egyébként egyszerű összeállításnak - írja a New York Post.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.